Genrep av restaurangshow

Hej!
Jag har verkligen inte haft lust att blogga, allting känns fortfarande helt overkligt och det gör ont i mig, men jag försöker vara som vanligt, göra saker jag planerat. Jag tror inte att han vill att jag ska sitta hemma och strunta i allting. Han har det ju bra nu, säkert bättre än vad många av oss andra har det (helt säkert just nu!). Jag tror på liv efter döden, att man på något vis lever vidare någon annanstans, lycklig och frisk! Han sitter säkert och tittar ner på oss just nu och vill att vi ska må bra.
Det här är vad jag tror på och de tankarna underlättar väldigt mycket även om det gör fruktansvärt ont. Även om han har det bra nu så fattas han ju OSS. Det är en märklig känsla, en människa som alltid funnits och ställt upp i precis alla lägen är helt plötsligt borta. Hur kan de bara försvinna? Begravningen kommer inte bli lätt, men det är ett sista avsked och ingenting jag kan eller vill missa för allt i världen. Det är ju som sagt bara hans skal som ligger där, han själv är på en mycket bättre plats. Det är jag säker på!
Saknar dig så mycket, det är tomt här!

Igår var jag och tittade på genrepet av restaurangshowen med Sanna. Jag tyckte faktiskt det var riktigt bra med vissa undantag då givetvis, men helt klart bra överlag. Klart man saknar att stå där på scenen, det var så sjukt roligt. Hoppas det går bra för dem alla nu i helgen med alla föreställningar!

Kommentarer
Postat av: MA

Hoppas begravning går bra trots att det är jobbigt. Men det kan ju vara skönt att gå till kyrkan iallafall.

Ha en bra dag!

2009-03-12 @ 13:04:47
URL: http://masmycken.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja nu mår han bra och är frisk, det tror jag också :). Och som du skrev, han vill ju inte att du ska sitta hemma och ställa in dina planer. Även om han inte finns här mer så lever han ändå alltid kvar :).

Och ja begravningar är alltid jobbiga, men samtidigt så sköna att gå på. Man får ta sitt sista avsked och få utlopp för känslor man känner inombords. <3

2009-03-12 @ 16:40:38
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com
Postat av: Towa

Du verkar ju inte så farligt tjock heller ;)

2009-03-12 @ 20:08:50
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: sanna

efter begravningen kan man börja bearbeta sorgen för det är ingen ide innan begravningen för då brister ju allt ändå:( så känner jag i alla fall och jag tror många håller med. det är så hemskt:( älskar dig gumman<3

2009-03-12 @ 21:16:55
Postat av: Leonora - The Crazy one

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-14 @ 10:05:35
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Tomic

Det är en inbillning!

2009-03-14 @ 11:26:39
URL: http://tomictomi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback