Bowlingsproffs

Nu är det snart dags för melodifestivalen. Bara dåliga låtar i andra chansen, men vad ska man annars fördriva tiden med? Just nu sitter jag och tycker väldigt synd om mig själv jag har så ont i näsan och i gommen (!) Är ju så förkyld. Har snytit mig så jag är alldeles röd och torr under näsan.. Än så länge har jag lyckats hålla mig långt ifrån min föredetta bästa vän nässprayen och så länge jag lyckas med det är jag nöjd. Ibland får man pina sig här i livet. Luft? Vem behöver det?

Imorgon ska jag och mamma bowla. I flera års tid har hon gått och skrytit och berättat hur lätt det är att bowla. Hon slår minsann strike varje gång (hon har spelat EN gång när hon var typ 11? Klart man måste va proffs då) Ja, vi får väl se imorn, en annan har ju spelat x tal gånger både på riktigt, på datorn och på wii ;) men men, det heter ju att man inte ska ropa hej förrän man kommit över bäcken, men ärligt, hur stor chans är det att jag ska förlora?

Kommentarer
Postat av: jayne

Krya på dej.

Jag håller med dig ang låtarna.. och vad ska man annars göra..??

2009-03-07 @ 20:35:17
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: sofie

Ja,har 2 st på noggen & bloggspace =)

2009-03-07 @ 23:44:06
URL: http://www.nogg.se/kattgalen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback