ansiktsmask

Nu har jag precis duschat och jag har dessutom kvällen till ära även lagt en ansiktsmask. Det är inte direkt mitt prio 1 så när jag väl gör det är det superskönt och garanterat behövligt. Vet inte varför jag inte orkar med det oftare, vill nog helt enkelt att allt, efter att jag stängt kranen, ska gå så snabbt så möjligt..

Ser ut som att jag har bajs i hela ansiktet, det luktar inte så tack och lov. Känns som att jag har en hel kladdkaka i ansiktet, gott! Det är ju nästan så att man vill provsmaka..
Det står ju förresten på förpackningen att man inte ska kleta på den tunna huden vid ögonen och inte på läpparna. Vad gör jag? Jo kletar såklart direkt på den tunna huden vid ögonen. Lyckades även peta upp lite i näsan!
Nej nu ska det visst sköljas bort också, det är den jobbigaste biten, det slog mig helt plötsligt varför jag inte orkar göra ansiktsmasker!

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Vad tycker du om att skolorna tvingas sparka lärare??

2009-03-16 @ 07:55:03
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Anonym

en neger

2009-03-16 @ 16:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback