Vill tillbaka, nu!

Tack till er som kommenterat till huvudvärks-inlägget =) Jag mår lite bättre nu, men inte helt okej.. Så trött på att få migrän så det är inte klokt. Tror mycket har att göra med att det blir enormt varmt i rummet. Fönstret är uppställt och nu ska jag sova med endaste ett lakan. Jag hoppas jag kommer vakna och må bättre imorgon! Hela dagen har varit en riktig depp-dag. Känner mig inte alls på topp längre :(

Det slog mig idag att jag faktiskt längtar tillbaka till universitetet, jättemycket!! Jag längtar efter att plugga och kivas med Anna dagarna i ända. Jag vill inte alls jobba, vet inte varför men av någon anledning får jag ångest av att veta att jag börjar på lördag. Jag är verkligen på ett superställe, men det hjälper tydligen inte just nu. Min förra arbetsplats lever sig för mycket kvar i mitt psyke, jag är rädd att det ska bli likadant här och att jag ska må på samma sätt!

Det sägs att röd ögonskugga ska ge gröna ögon en ännu grönare nyans. Yeah right. Jag ser mest bara dummare ut än vanligt!

Kommentarer
Postat av: sanna

det ser ut som att du har grågröna ögon. du har en mystisk ögonfärg som inte går att avgöra;P

2009-06-24 @ 08:08:43
Postat av: Emma

Du ska inte gå till doktorn och få migränmedicin på recept då eller nåt? Dom hjälper ju mycket bättre :). + att dom på apoteket inte alls är bra för kroppen har jag hört :S. Är jätteskönt att få tabletter som verkar snabbare, då kan man slippa att bli däckad en hel dag om man tar dom i tid :). Så jobbigt att få sån där huvudvärk, fan bland det värsta som finns :S.. hua!! <3

2009-06-24 @ 08:29:02
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com
Postat av: amanda

FINA ÖGONBRYN DU HAR =)

2009-06-28 @ 14:53:31
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback