Typiskt!

Vaknade upp till superväder vid nio, 25 grader och strålande sol, underbart! Studsade upp och gjorde mig i ordning, duschade och lite sådär med tankarna på att gå ut och sätta mig eller alt. gå ut och gå.. Det är ju inte var dag det är sol liksom ;)
När jag väl är klar med allt, ja då är det....mulet så in i helvete! Fan vad jag hatar Sverige!! Sommaren har ju fan inte börjat och ändå har det hunnit vara midsommar, MITTEN av sommaren !? Vi har fan höst/vinter hela jävla året. Jag vill bo någon annanstans. Thailand eller varför inte Grekland? Ni anar inte hur mycket jag vill åka utomlands, jag önskar så att jag hade råd, men ska man betala 4000 till tandläkarjävlarna så är det ju rätt omöjligt!..

Se nu vilket uselt humör jag blev på!

Kommentarer
Postat av: sanna

ja jag blev också förbannad. satt mig ute för att sola hos mamma o pappa och så blir det molnigt och kallt. är så trött på det här skitvädret. vi flyttar utomlands........

2009-06-21 @ 12:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback