Trevlig dag

Det var mysigt att träffa Linda igen, vi satt och pratade om en massa minnen man nog helst vill glömma (i alla fall jag). Som vanligt kommer jag på vad fort tiden gått, känns ju som att man inte åldrats en dag. Måste ju helt klart vara alla andra runt omkring en som bara blir äldre och äldre. Själv kommer jag alltid vara 18..
Efter Linda fick jag Anna-abstinens och våldgästade henne och Micke en sväng. Skönt att få skratta halvt ihjäl sig en stund. Efter alla dessa rensningar och packningar behövs det..

Nu har jag precis avslutat min högklassiga måltid bestående av nudlar. Jag är i alla fall tacksam över att jag älskar denna fattigmansmat med tanke på att jag faktiskt är en fattiglapp.
Nu, film! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Aaaaasch då, du är så fin så! :D Puss

2009-06-10 @ 06:13:10
URL: http://lindamariajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback