Tills imorgon..

Nu är jag hemma från stan. Blev en snabbisfika med Birgitta, club toast på som hemma, så otroligt gott! Synd bara att de höjt priset så mycket.. Efter fikat gick jag i väntat på Sanna runt på H&M, inte bra. Jag hittade en del småplock, hårband, spännen och ett nytt solpuder eftersom mitt förra tyckte att den kunde hoppa i backen och slå sönder sig hur som helst. En sväng på systemet blev det med, dock verkar det bara bli jag och Sanna imorgon, ingen verkar kunna.. Linda, ville du med? Du är hjärtligt välkommen i så fall =)

Just nu är jag lite bitter för att jag ska jobba imorn. Jag bad verkligen om att jag skulle få va ledig nu efter skolan ett tag för att vila upp mig, men nu var det visst kris så jag kände att jag inte kunde strunta i det. En dag kanske det är jag som står där..

Kommentarer
Postat av: sanna

ja du är välkommen linda, det bestämmer jag också:D vore kul!!

2009-06-05 @ 17:04:29
Postat av: sanna

tur att vi tog systemet idag, imorgon är det ju stängt. hade inte en tanke på det;P

2009-06-05 @ 17:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback