Tentaångest

Jag är helt slut, tror alla spänningar släpper nu, den här kämpiga tiden är över för ett tag.. Tentan gick dock sådär, den var supersvår och helt otippad. Den bästa läraren skrev de jävligaste frågorna. Jag hoppas innerligt på att jag får godkänt, men jag är tveksam ärligt talat. Känns pissigt med tanke på hur mycket jag faktiskt suttit och pluggat, men äsch! Nu är det sommarlov!! Jag har inte fått mitt jobbschema än så jag har ett enda långt sommarlov framför mig, som det ser ut nu då. Great :)

Flytt är på gång också! Vet inte om vissa förstått de, men jag har köpt en ny lägenhet och sålt min så det blir mycket packande framöver, alla händer är välkomna ;) Gärna manliga för jag är så himla svag, kommer aldrig orka bära ner de tunga grejerna..
Nej nu ska jag sätta mig och slappa lite till, förstår ni hur skönt det är att göra massa annat utan att få dåligt samvete för att man inte pluggar? Halleluja moment!

Kommentarer
Postat av: Emma

Imorgon, ska posta den då, är datumstämpeln som gäller så :). Men jag kommer fortfarande ingenstans.. funderar på att lämna in den på måndag, många som lämnat in senare hela tiden typ.. och jag har aldrig lämnat in senare, bara en dag senare då jag blev dålig på morgonen och inte kunde ta mig in. Samtidigt vore det skönt att få det avklarat nu.. ska ju jobba hela helgen så hur ska man orka skriva då liksom.. suck. Orkar egentligen inte nu heller, vill dra nåt gammalt över mig :(. Puss<3

2009-06-04 @ 19:49:46
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com
Postat av: Emma

Ja det hoppas jag med, ser mörkt ut. Man får tydligen lämna in den senast måndag morgon fick jag veta nu, men jag jobbar hela helgen så det blir jobbigt det också. Vet tyvärr inte när jag slutar på lördag :/. måste hoppa in å jobba då det blir kaos med bara tre pers.. kommer 128st mitt i lunchen som ska ha pytt i panna samtidigt, sen säkert folk som ska ha ala carte på det och en lunchbuffé som ska fyllas på. Och jag och Kim ska vara ansvariga för köket då chefen måste inviga labbsands paviljongen som öppnar då med. Kan säkert bli sent, som i helgen när vi kom hem 21.30 för att vi hade så sjukt mycket att städa efter oss och då hade vi inte ens orkat städa allt :P. Men jag behöver pengarna också så jag tackade ja. Annars hade jag jättegärna kommit!! Plus att tentan kanske inte blir klar heller.. suck. Börjar jobba 14.00 imorgon så jag hinner ju iallafall skriva lite på den innan dess. Puss<3

2009-06-04 @ 21:34:44
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback