Stranden

Vilken värme, 30+.. Kom nyss hem ifrån sandviken. Jag & Malin var och badade. Inte vid tower beach utan den andra stranden. Tower är ju så sjukt långgrund. Någon hinner ju sno en grejer och flyga till japan innan man hinner upp på stranden. Vi försökte även sola en stund men det blåste så enormt där nere så där låg man och hade gåshud. Inte så trevligt kanske..

Bankbesöket gick bra, nu ska de ha sina pengar på kontot och imorgon ska jag och Malin börja plocka lite grejer. Fick förresten svinbillig månadskostnad. De hade satt ihop ett superbra lån till mig. Funderar faktiskt på att helt byta bank till nordea, tycker de är tusen gånger bättre. Kan ju förstås bero på att jag haft mer med dem att göra än med min egen bank, fick ju inte ta lån hos min egen, men hos nordea var det inga problem alls.
Tänk, imorn får jag nycklarna till min nya lägenhet, min nya fräscha lägenhet. Ska bli helt fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: sanna

åh gud vad bra att malin hjälper dig!:D slipper jag ha dåligt samvete!;P kommer jobba hela dagarna på iss och om jag inte gör det så är jag i dfs med mia o moa så de slipper plågas på fritids! och så att kira slipper plågas i den hemskt varma lägenheten.

2009-06-29 @ 20:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback