Snart kommer Linda!

Jag inväntar just nu Linda. Har tömt alla (ja, nästan alla iaf !!) skåp. Det står flyttkartonger överallt och jag upptäckte att de förbannade äckelkatterna hade kissat i soffan. Kul! Möbeltvätten har jag slängt ner längst ner i en kartong dessutom, typiskt! Har lust att slänga hela soffan, men så gör man inte om man är förnuftig. Mycket annat har åkt i papperskorgen i alla fall, mycket skönt. Jag är en riktig ekorre som sparar på allt. Imorgon måste jag ta itu med garderoberna, usch! Ser jag minst fram emot, därför ska jag tvinga mamma att göra det!

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Jag är likadan. Det är bra att flytta ibland så att man får plats själv ibland alla grejjer=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback