Slarv

Shit vad varmt det är ute nu. helt ljuvligt. Blåser dock lite mer idag, men det är bara skönt så länge man inte ligger på en strand (då är det ett måste att det är vindstilla, mums)

På banken strulade det, den som jag pratade med ang. mitt lån har gått på semester och de kunde inte hitta hans papper om mig och mitt lån någonstans. Hur dåligt och slarvigt är det inte? Allt sånt borde ju läggas in i datorn eller åtminstonde arkiveras i pärmar. Nu ska jag i alla fall komma tillbaka på måndag eftersom den jag pratade med först om lån skulle va där då, suck! Förstår ni hur nervös jag blir nu? Det var ju godkänt, underskrivet och allt, jag behövde "bara komma in och säga till" så skulle jag få pengarna på momangen. Jag ska ju för fasen betala lägenheten på tisdag, kul att de är så slarviga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback