seg söndag

Vilken seg dag.. Jag är trött. Det var helt okej fest igår, saknade dock mer folk innan och äldre folk på statt önskade jag framförallt. Herregud bara en massa små 91or ute nu, tråkigt! Bara kryllade av dem överallt... Känns ju hur sjukt som helst att se ens kompisars småsyskon där. Det betyder ju att jag gått och blivit äldre, kan väl aldrig stämma?

Nu sitter jag hemma hos mamma och väntar på att hon ska bjuda mig på mjukglass.Inte för att jag direkt är sugen på det med tanke på det fina svenska vädret vi har. Det är liksom juni med 5-10 grader ute, måste va värsta sommarn hittills? Jag har till och med sett folk med vantar på sig, helt sjukt! Jävla äckliga England som drar hit massa regn & kyla hela tiden!

Har ni röstat idag då och vad röstade ni i så fall på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback