packa pappas kappsäck

Packar för fullt här till evanscence vackra toner.. Blir alldeles svett av det här. Naiv som jag är köpte jag bara sex flyttkartonger med tanken att jag fan inte kunde ha samlat på mig så mycket på de ynka inte-ens-två åren jag bott här, men jodå, det hade jag lyckats med visst det. Jag packar och packar och ingenting försvinner. Hur konstigt som helst.. Just nu tänker jag dessutom mest på hur jobbigt det kommer bli att packa upp allting igen sen!

Nej nu ska jag fortsätta packa ner kläder i svarta sopsäckar. Måste dock påminna mig under tiden att jag måste ha kvar kläder att ha på mig under den kommande veckan, får alltså inte bli för ivrig! Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback