nu ska jag krypa ner i sängen

Det var superskönt att få simma lite.. Vattnet är alldeles lagom varmt nu dessutom.
Strax ska jag krypa ner i sängen och slå på en film, börjar kvart över sju imorgon och jag hoppas verkligen jag lyckas sova bättre i natt än vad jag gjorde natten till idag. Jag får alltid sömnproblem när jag ska jobba tidigt, men inte om jag ska upp tidigt för att åka till universitetet. Är inte det märkligt?

Imorgon efter jobbet blir det raka spåret till banken. Usch, nu pirrade det till i magen när jag skrev det där.. Jag är så orolig för att de inte ska ha löst slarvet. Allt var ju klart och påskrivet, så hittar de inte pappren. Vad kör de med system egentligen? slänga-viktiga-papper-lite-varstans kanske?
Efter banken blir det antagligen stranden (som jag skriver varje dag, men som aldrig blir av!) Kanske får jag även tillgång till lägenheten imorgon.  Vi får som sagt se hur det går med pengarna. Blir galen!

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

*svar;*

hihi, sötnos :o

jag vet inte om jag kan gå där nu :(

vet du om mediedesignprogrammet har lagts ner eller nåt? :o

2009-06-29 @ 11:10:26
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Josefine

Kolla gärna in min välgörenhetsblogg :)

2009-06-29 @ 15:46:49
URL: http://tillsammansforsverige.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

*svar;*

aså, mediedesignprogrammet ska tydligen läggas ner, eftersom det blir för dyrt eller vad dem nu sa. jag ringde dit liksom :<

CUT CUT

men jag ska ju flytta till örebro iallafall :D

2009-06-29 @ 18:29:26
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback