Nu ska här slappnas av, med våld

Jag har planerat hela dagen att jag ska ligga på min spikmatta. Lite ironiskt att jag inte ens ska kunna ta mig tid för det när grejen är att man ska slappna av och ha lite tid för sig själv, men vem fan hinner sånt nu för tiden?

Av nån jävla anledning är jag väldigt, väldigt stressad. Det är visserligen söndag idag, min hjärna verkar ju dock inte hänga med. Snälla nån, jag är ju ledig !? Förutom att jag ska på förflyttningsteknik 13-17 (suck) Tänk att det är så dåligt med tid till allt jag måste göra, tex packa ner hela min lägenhet. Om en vecka ska jag ju för tusan va ur den, hjälp! Har verkligen inte gjort ett handtag än. Kan man köpa motivation någonstans?

Nej nu blir det spikisen, får se om jag har tålamod att ligga så länge att jag kan recensera den. Brukar tyvärr sluta med att jag far upp efter max tre minuter för att jag inte pallar att ligga där när det finns annat jag kan göra i stället

Kommentarer
Postat av: Terese

Gör de inte ont med spikmatta?

2009-06-07 @ 20:02:51
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback