nu måste jag bli trött

Jag försöker tvinga mig till att bli trött, men det funkar inte alls.. Slår jag på en film lovar jag en hundring på att jag somnar inom fyrtio minuter. Kolla på film är så sövande, speciellt om man dessutom ligger i sängen.
Just nu är jag mest sugen på att bada, det enda jag tänker på nu mera, tror jag blivit beroende. Det är så jäkla skönt i den här värmen, vattnet är så perfekt svalt. En hel sånhär varm dag skulle jag lätt kunna ligga i!

Imorgon, då får jag nycklarna till min nya lägenhet. Oh det är så kul att tänka på. Jag gillar mig själv för att jag är så spontan. Kollade som vanligt på blocket och hittade en snygg lägenhet det stod Nathalie på, därför skulle jag ha den. Inte alls planerat alltså. Blev ju panik att sälja min, men vafan. Det gick så smidigt. På torsdag är jag inflyttad och jag kan inte vara nöjdare.. Blir ju trots allt en mycket längre månadskostnad hyramässigt + lånet än tidigare för en mycket, mycket fräschare lägenhet och tusen gånger bättre förening! Mina sponana köp brukar sluta lyckligt :) Spara pengar är ju aldrig fel. (sparar närmare 1000 kr nu)

Nu ska jag slå på filmjäkeln så jag somnar nångång,ska ju upp tidigt & skriva papper! wiiiie! Inget jobb imorgon alltså...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu finns en ny sångvideo på bloggen if you wanna check me out! ;) ha det fint.

2009-06-30 @ 14:41:09
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Kikar in, och hoppas på att du har haft en toppendag! Kolla gärna in min blogg, om du har lust.



Puss och kram, http://esth.blogg.se

2009-06-30 @ 20:05:35
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback