godkänd

Jag glömde ju att skriva, jag fick GODKÄNT på patofysiologi tentan! Det hade jag inte räknat med alls, det gick så himla dåligt! Tack tack! Tänk att jag klarat hela kursen nu, 30 hp avklarat. Klarade hela utan en enda omtenta dessutom. Kanske inte är så mycket attvara stolt över så, men ni ska veta att det är svinmånga i klassen som inte ens klarat en enda tenta! Därför känner man sig ju extra bra nu!

Har vart och badat nu ikväll igen med Sanna och Jacob, eller de badade inte. Bara jag! Det var inte så kallt, i alla fall inte efter ett tag, när benen domnat bort.. Nejdå, det var skönt. Älskar att bada!

Imorgon börjar jag jobba, slut på min ledighet alltså. Usch det känns trist. Lite mer ledighet vore ju inte fel, tur att det kommer i aug :)

Kommentarer
Postat av: sanna

jooo liiiite badade jag i alla fall;) jag badade benen;);)

2009-06-26 @ 22:47:37
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

*svar;*

HIHI, ja det gör den! :D

wie, nu känner jag någon iallafall :>

2009-06-27 @ 01:14:24
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback