Är jag dum i huvet eller har jag bara otur när jag tänker?

Mors.. Just nu sitter jag instängd i vardagsrummet och väntar på att mammas kompis ska gå hem (snällt, I know..) men jag har köpt kräftor och vill så gärna sätta tänderna i dem. Undrar hur länge till hon stannar? Mamma sa att det kunde bli sent, suck!

Annars idag har jag gjort ytterligare upptäckter på att jag måste vara helt dum i huvet. Nu när jag flyttade från min förra lägenhet ställde jag ner massor av grejer i mina gamla förråd för att jag inte hade någon direkt lokal att ha allting samlat i. Tyckte det var supersmart. Idag hade vi tänkt åka till tippen med massa saker som ska slängas...Vad händer? Jo man måste ju nämligen ha nyckel för att komma ner i källaren. Smart! Det tänkte jag ju verkligen inte på (inte mamma heller kan jag trösta mig med), så där stod vi, långa i ansiktena. Typiskt!
Smsade upp till de som köpt min lägenhet i hopp om att de kunde öppna källaren åt mig, men fick inget svar.. Åkte då i stället och handlade och i affären fick jag svar och jag kom sen in i källaren. Vilken tur att det är så gulliga människor som flyttat in. Ibland undrar jag hur korkad man får bli, kändes som en bra idé just då ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback