Trasig bil

Hello!
Fick en väldigt trevlig överraskning i eftermiddags när jag skulle åka till jobbet. Bilen fungerade inte! Den startade och så, men det gick inte att backa ut den från parkeringen, tvärkört! Bromsarna har antagligen låst sig, för kopplingen var det inget fel på.. Har varit fel på bromsarna ett tag, men hur kan det bli sådär? Tack och lov var ju mamma hemma så jag kunde ta hennes bil, annars vet jag inte vad jag hade gjort? Inte lätt när man jobbar flera mil bort ju..
Peter ska i alla fall ta en titt på den (när det inte regnar) När fan regnar det INTE? Det är väl det enda det gör ständigt och jämt. Måste ju ha bilen!

Nu har jag precis ätit en mozzarellapizza och ska strax försöka sova. (Börjar sju imorgonbitti)

Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Ja det är drygt! Numera använder jag mest sånna i läder med spänne och dom sitter faktiskt väldigt bra :) Eller så har jag bara perfektstora handleder :P Nejmen om du har sånna man spänner så behäver de ju inte vara så stora så att de kan träs över handen och då sitter de ju bättre :)

2009-07-11 @ 23:03:21
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: Adele

Hej! Fin blogg du har. Kika gärna in min, där jag bloggar om min vardag, tokigheter och bl.a Twilight.



(ber om ursäkt om du ser detta som spam.)

2009-07-11 @ 23:52:30
URL: http://moonew.blogg.se/
Postat av: sanna

nej vad träligt:( det är det som är så jävla skit med bilar när de går sönder. blev surt med min förra när kopplingen och de gick paj. känns som man kastar pengar i sjön:/ hoppas det inte är dyrt o laga den:/

2009-07-12 @ 11:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback