Skönaste människan

HAHA jag älskar fan Katrin Zytomierska, fan vilken härlig människa hon är! Jag följer hennes blogg och skrattar mig halvt fördärvad i princip varje gång! Det här inlägget tog dock priset 'det roligaste jag läst på länge'! Läs bara. Gud jag måste citera det roligaste för att lätt kunna gå tillbaka och läsa när jag vill!

" Till slut får jag nog. Jag bestämmer mig för att gå till min fönster och se efter om jag ser den skrikande skitungen. Det gör jag. Hon står alldeles utanför mitt fönster och det gör hennes pappa med. Ungefär en meter framför mig står han och ser på mig och ungen springer runt och skriker. Han ser på mig. Jag ser på honom genom rutan och jag anstränger mig för att se så arg ut som jag bara kan. Han tar inte bort sin blick från mig och jag börjar tycka att han är nonchalant. Jag drar igen mitt fönster med ett ryck samtidigt som jag blänger på honom utan att vika blicken. Det gör inte han heller. Hade vi lekt arga leken hade han vunnit. För det är jag som viker blicken när jag plötsligt inser att jag är naken och att mitt fönster börjar vid min muff ungefär. Jävla skit att jag skulle torska den där."

Haha!

Kommentarer
Postat av: Ge Mig Livet Tillbaka

Sv: Klart du får fråga det! Jag ska göra en röntgen i nästa vecka och då får jag klart besked på om det är ALS. Även om vi mer eller mindre är säkra på det :D



Tack för komplimangen, du får supergärna tipsa dina läsare om min blogg. Ju fler människor jag kan beröra, desto gladare blir jag.



Många kramar

2009-07-12 @ 17:54:00
URL: http://gemiglivettillbaka.se
Postat av: Ge Mig Livet Tillbaka

Sv: Ja, det är sannerligen ofattbart att det drabbar en tjej som mig. Jag vet inte riktigt vad de bollar emellan om jag ska vara ärlig för alla Symptomen för ALS finns där. Men som de skrev på mitt intyg till FK, Diagnos har inte kunnat fastställas för det finns symptom för både neurologiska samt reumatiska sjukdomar.

2009-07-12 @ 18:08:24
URL: http://gemiglivettillbaka.se
Postat av: Ge Mig Livet Tillbaka

Haha du får fråga så mycket som du vill och jag ska svara utifrån min bästa förmåga. Vad gäller röntgen så vet jag inte, jag gör som jag blir tillsagd. Min läkare sa till mig att efter den så kan vi få ett klart besked. Jag kan tänka mig att de ska se så att det inte är någonting annat liksom. Vad gäller talet så har det tidigare gått som i skov, jag tappar känsel i munnen och tungan blir som förlamad.

2009-07-12 @ 18:14:10
URL: http://gemiglivettillbaka.se
Postat av: vera.

sv: så lite så ;)

de är bara bra. sj?

kram

2009-07-12 @ 22:00:25
URL: http://http:/reav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback