Skoj =)

Hej.. Åh jag är alldeles slut, hade ställt klockan på halv åtta men lyckades inte ta mig upp förrän åtta. Duschade och grejade i ordning mig lite. Vid nio kom Teo och Ulf och vi körde igenom låtarna som vi ska använda några av på måndag. Gick riktigt bra. Kände inte igen en enda av låtarna, men ändå gick det svinbra. Skrålade på som aldrig förr. Hoppas inte grannarna tog allt för illa upp ;) På måndag kör vi då, tror det kommer gå bra! :)

Helst av allt vill jag bara lägga mig och sova nu, är så otroligt slut i både kroppen och huvudet. Bara jobb ikväll sen är jag ledig två dagar, då ska jag fanimejen tvinga mig själv att sova till minst tio. Det ska bli såå skönt!
Nu korvgryta med en panodil till efterrätt, jo visst, har fått en trevlig huvudvärk med!

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Reklam för sin blogg är alltid roligt och många vill ha det för att ev. få nya läsare.

Jag kör just nu en grej där alla som vill får göra reklam för sin blogg!



Det man skall göra är att lämna en kommentar med några ord som beskriver bloggen och gör läsaren nyfiken och vill titta in.

Lämna dina ord här http://rodeback.blogg.se/2009/july/varan-tid-i-rampljuset-reklam-for-vara-blog.html



Om du inte gillar att jag gör reklam ber jag om ursäkt i förväg.

2009-07-21 @ 18:46:49
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo det är bra.. jag jobbar också en hel del. Men bara till sista juli, sen åker jag och några till ut och tågluffar i tre veckor, så jag ska inte klaga =p vad kul att du ska börja sjunga i en grupp! Vad är det för typ av musik? spelar dom på fester och sånt?

2009-07-21 @ 19:40:42
URL: http://ohlssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback