Ska man verkligen ha ont i halsen i en vecka?

Jag har galet ont i halsen, fortfarande! Haft det i snart en vecka, känns inte jättenormalt. Har det inte gått över tills måndag är väl ett besök på vårdcentralen inte helt tokigt..

Herregud, jag vill ha slutet av augusti mer än någonsin nu. (Inte gör det väl nåt att sommaren tar slut när det ändå är såhär skit ute?) Behöver verkligen pengar och i augusti får jag en hel hög med lappar, dessutom längtar jag så sjukt mycket efter kau, Linda och Anna. Jag är fortfarande så grymt lycklig över att jag kom in på sjuksköterskeutbildningen. Kommer jag någonsin smälta tanken att jag äntligen ska bli sjuksköterska? Lovely...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback