Shoppingsrunda

Godermorgon! Min enda lediga dag idag efter att ha jobbat helg (jag är anställd på 74% men har tydligen över sommaren fått ett heltidsschema. Ville jag ha det? NEJ!)

Ska strax åka till jysk och elon. Bland annat ska jag handla en badrumsmatta jag hittade sist jag var på jysk. Möjligen ska jag även kolla efter gardiner till vardagsrummet, kanske även någon duk. Har tänkt mig rött, men kan man ha det utan att det ser ut som man toklängtar till 24 december? Jag vet inte..
På elon ska jag ha en ny stekpanna och en-, två nya grytor. Mina förstör ju hällen så jag kan inte använda dem. Detta kommer dock bli en dyr historia..

Kommentarer
Postat av: T

Sv; ja, man kan se den hur många gånger som helst typ :)

2009-07-13 @ 11:46:18
URL: http://maryt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback