Konstiga människor på stan idag

Är jag den enda som inte ska på PIP idag, eller ens någon av dagarna?
För det första har jag inga pengar. Fick knappt någon lön den här gången eftersom jag nästan inte jobbade något i juni och jag värderar göteborgsresa högre just nu.. För det andra var det, enligt mig, nästan inga bra band. Enda jag hade velat se om jag vart tvungen att välja hade varit Lasse Lindh. (Hade Håkan kommit kanske jag hade övervägt att gå!) Och för det tredje är jag sjuk..

Ni kan tro att det var jävligt mycket märkliga människor på stan idag. Är det bara en viss sorts människor som åker på festivaler? Äckliga drägg med svinfula kläder.. Ombyte?

Jag fick i alla fall tag i mina halstabletter, men som vanligt hjälper de inte mycket och jag får bara ondare och ondare hela tiden :( usch!

Kommentarer
Postat av: Angelique

Heh, neh du är inte ensam om att inte gå på PIP. Skulle vilja se Thåström men det är inte värt att betala dom pengarna för en artist bara.. Och folket ja, det finns riktiga stjärnskott där ;)

2009-07-29 @ 17:11:49
URL: http://kinkykitten.nu
Postat av: sara

trist att ha ont i halsen

2009-07-29 @ 22:20:28
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: Tomic

Vad är pip ?

Usch då, hoppas halsontet går över :)



Vad snåla dom är :P en mellan sushi är 12 bitar gör 88 men brukar lägga till en så det blir 90 kronor :) en stor är 18 tror jag ;)

2009-07-29 @ 22:26:57
URL: http://tomictomi.se
Postat av: En Oskriven Framtid

Usch, det är aldrig någon höjdare att ha ont i helsen! Ett litet tips är att koka upp en kopp med vatten och sen lägga i honung, brukar göra susen!



Det här med armen är en gåta, som ingen riktigt har löst ännu. Jag kan röra armen lite framåt med betoning på lite. Kan inte röra hand eller fingrar alls och har ingen kändsel från armbågen och ner.. Så ligger det till, du får gärna fråga mer om det är något du undrar! Blir så glad över att någon vill hjälpa mig och är intresserad över hur det går! Tack för ditt stöd!

Krya på dig!

2009-07-30 @ 10:44:50
URL: http://enoskrivenframtid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback