jobb i helgen

Så var den här lediga dagen slut och nu börjar världens taskigaste schema vid. Kontoret har fan inte vart särskilt schyssta när de satt ihop det, tex har de i princip bara satt in mig på kvällar. Verkar det som att jag inte har något att göra på kvällarna än att jobba måntro? Jaja, jag ska inte klaga, vissa får ju inget jobb hur mycket de än anstränger sig, medan jag blir påtjatad jobb, till och med en egen rad och med vikarie för mig eftersom jag inte kan jobba hela mina 74%, trots att jag pluggar. Ja, ibland är livet orättvist va? ;)

Just nu ligger jag i sängen, ska nog göra ett försök att slå på en film.. Egentligen ingen idé för jag somnar alltid. Hinner knappt slå på ens, hur bra som helst :)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Leia

Det är en film om vulkaner. Spännande. =) Hehe.



Söta dom där var.

2009-07-10 @ 22:47:57
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback