hemma igen

Hemma igen.. Det gick hyffsat bra, kunde väl ha gått bättre, men det var ganska roligt. Publiken var kanske inte den roligaste dock. Inte med för fem öre även om de vart bättre framåt slutet. Ja, det var skoj att vara med i alla fall..
Åkte hem lite tidigare, mådde inte alls bra, men är glad att jag orkade med dagen trots allt.. Nu ska jag kolla på förra veckans avsnitt av beck (läs sova i soffan)

Åkte hem i regnet, tidigare än alla andra..

Hade bra fart tills det kom en cpcharterbuss som körde i 50 på 90-väg, gah

Riktigt så synd om mig som de ser ut där var det inte riktigt.. men nästan..

Kommentarer
Postat av: josephine

Skulle du vilja vara snäll och rösta på en ridstövel som jag och min kompis designat? Vi tävlar om en resa till London! Gå in på länken och tryck sen på rösta. Vore verkligen supersnällt! www.ridstovel.se/?boot=1980



Ha en bra dag!

2009-07-27 @ 21:21:23
URL: http://josephineli.blogg.se/
Postat av: Felicia

Fin header!

2009-07-27 @ 21:22:05
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/
Postat av: Anonym

Verkligen rolig läsning i din blogg, suttit här en bra stund nu :)

2009-07-27 @ 22:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback