Gör det väl själv då

Jag har trots allt bestämt mig för att renovera om sovrummet själv. Blir ju mycket billigare så. Tror inte det ser så fasligt ut heller. Inte värre än det brukar se ut om man målar vitt över en blå tapet i alla fall. Det är ju trots allt första målningen, inte så konstigt att det lyser igenom och ser märkligt och fult ut..
Jag och mamma tog i alla fall ett hårt grepp om rollrarna och målade alla väggar imorse. Nu är det högst och upp och längts ner jag inte hunnit måla. (Hade ingen burk att ställa penslar i) Det tar jag imorgon, är ju ledig i helgen så :) Hoppas det inte dröjer så länge tills jag får flytta in. Den här lägenheten känns verkligen som hemma. Så kände jag aldrig i den förra. Är bara glad att slippa den! Den här lägenheten är så sjukt snygg!!

Nu ska jag strax åka till jobbet. Jobbar från halv tre till nio. Åskar ute gör det också..

Kommentarer
Postat av: sanna

har du grundmålat innan? för det måste man väl göra för att det ska bli bra,

2009-07-03 @ 21:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback