En del spännande saker va

Jag hinner aldrig uppdatera. Jobbar ju heltid nu, dvs jämt. Förstår mig inte på de som alltid gör det, jag vill då inte att hela mitt liv ska kastas bort på jobb. Vad händer då med allt annat roligt man vill göra? För mig är 75% bäst. Tur att jag är anställd på det (eller just nu jobbar jag 20% medan jag pluggar)

Annars har det hänt en del roligt.. Jag fick en förfågan igår om att vara sångerska i en grupp på två. De kör underhållning och behövde en sångerska och hade hört om mig. Kul! Så på måndag ska jag alltså sjunga för massa människor, fan jag kommer skita ner mig! Jag älskar att sjunga, men jag känner mig inte tillräckligt bra och är givetvis livrädd att göra bort mig! Det värsta av allt kanske är att jag inte ens vet vad jag ska sjunga, hur ska jag lära in alla låtar? My god.. Imorgon ska jag träffa dem och gå igenom låtarna och även höra på deras komp.
Vart det är på måndag tänker jag då i alla fall inte säga, inte för att jag tror att någon, även om de visste, skulle komma dit (inte ens mamma kommer och stöttar fast hon har semester, hmm) men jag vill nog ändå vara på den säkra sidan, jag kan ju göra bort mig. Låtarna hör ju verkligen inte till min genre... Äh de här kommer nog gå bra!

Puss på det =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Men gud va kul! :D Kommer gå jättebra ^^ Puss

2009-07-21 @ 00:04:22
URL: http://lindamariajansson.blogg.se/
Postat av: sanna

åh! varför har du inte sagt något?:( du skulle ju ha skickat ett sms till mig snabbt som blixten:D du måste berätta mer!!!!!!!!!:D gud vad kul grattis:D <3

2009-07-21 @ 19:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback