dåligt samvete deluxe

Jag vet inte vad det blivit med mig.. Jag har börjat få så otroligt dåligt samvete för en massa saker. Nu tex har jag dåligt samvete över att jag inte orkade äta upp hela kebabtallriken som mamma bjöd mig på idag (!) Jag kan helt enkelt inte sluta tänka på det, skulle till och med kunna börja gråta nu om jag inte samlade mig så hårt som jag gör. Herregud, är det här normalt? Är jag gravid eller nåt?! Man kan ju fan undra... Jeez

Förlåt mamma! Får be om ursäkt imorgon.. Nu får jag lov att titta på någon rolig film annars deppar jag ihjäl mig.
(Har så JÄVLA ont i halsen också)

Kommentarer
Postat av: maria

Va fin du är (:

otroligt bra blogg måste jag säga!

Keep it up! :)

2009-07-28 @ 10:17:17
URL: http://marrajjaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej, då kanske jag inte behöver oroa mig så mycket då :)! Läst att en del haft med sig 5000kr per person och vecka i pengar för mat och sånt :S.. då blir jag stressad för dom pengarna har jag inte. Måste ju betala resan ner till Gbg och hem också. Den kostade lite över 5200kr per person :). Vi har ingen pool på hotellet men fri tillgång till grannhotellets pool, och frukosten ingår då. Ett annat hotell låg mitt på stranden, ingen pool och ingen frukost. Så vi tyckte det var värt att få gå 100meter till stranden för att få frukost och pool med, haha! Men fått sån ekomoniångest nu så det känns inte lika kul längre.. hmm.. dum man är som grubblar för mycket ;/. Puss<3

2009-07-28 @ 15:17:24
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com
Postat av: 16 år och ska bli mamma!

1 september

2009-07-28 @ 16:19:32
URL: http://elinzollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback