vad ser jag fram emot?

Okej, jag är superstressad, jag har hjärtklappning & jag har feber.. Jag misstänker att jag får feber för att jag är så enormt stressad & uppjagad. Försöker verkligen att varva ner, hjärnan arbetar förstås samtidigt på högvarv. Det här går ju inte, frågan är vad man ska göra för att "lämna saker" utanför riktiga livet? När det går så långt att man inte kan slappna av på nätterna & därför inte heller kan sova, då har det fan gått för långt, eller när man tex inte kan tänka på annat trots att man är ledig. Det är en tung ryggsäck att bära, jag fyller dessutom på den hela tiden..

Saker jag ser fram emot imorgon:
  • Jobbintervju klockan 13. Kan säga att jag tänker fråga en helskotta massa & verkligen försöka genomskåda. Aldrig att jag tänker låta mig själv bli behandlad på samma sätt som jag/vi blir behandlade nu, aldrig igen! Känner nog att det kan bli skönt med lite miljöombyte, jag behöver något annat att vila tankarna på. Kanske är det inte rätt sätt, men det är värt ett försök. Ingen har ju dock sagt att jag får det, vet egentligen inte ens om jag vill. Ska försöka ta den dagen som den kommer...
  • Jag ska jobba med Virre imorgon. Det kan bli ännu mer bråk, men vem bryr sig? Virre är så gullig & trevlig. Lättare att ignorera otrevligheterna när man har trevliga arbetskamrater. Hon & jag jobbar tillsammans både imorgon & på tisdag!
Kanske att jag ska försöka sova tidigt ikväll. Eller ja, tidigt & tidigt, det är ju redan nu försent för att va tidigt ;) Tidigare än vanligt kanske vi kan säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback