Grinig dag idag

Idag har det varit en sånhär extremt långsam dag. Skönt, visst! Bara det att jag har varit så otroligt, sjukt trött. Dessutom har jag ont i huvet (kan det ha något att göra med den trevliga skallningen jag fick igår tro? Har förresten ett blåmärke mitt på näsan efter det.. hmm)
Jag hatar de här jävla plusgraderna ute, det är fruktansvärt. Inte nog med att det är mörkt precis hela dagarna, det blåser dessutom storm. Nej, inga plusgrader på vintern tack! Jag blir fan ärligt rejält sur. Får se fram emot fredag när byrån ska hämtas!

Känns det bättre tro om jag skriver ner allting jag stör mig på just nu? Vi provar..
Jag är arg på:
  • Att jag har ett jävla blåmärke mitt på näsan. Det är inte speciellt stort, men det sitter där & det gör ont!
  • Att det ALDRIG går nåt sevärt på tv. Bara en massa skit. Inte för att jag brukar se på tv, men när jag väl vill se & det inte finns ett dugg, då blir jag grinig!
  • Att jag glömmer bort att jag lyssnar på musik & sen upptäcker att jag lyssnar på världens skitlåt..
  • Att mina doftljus (vanilj & äpple) från IKEA inte luktar ett skit. Ska man vekligen behöva köpa snordyra ljus för att det verkligen ska lukta nåt?
  • Att hela mitt badrum är raserat, kan inte duscha utan jordens besvär. Vem hjälper mig med detta? Inte kan jag själv i alla fall
  • Att det är så in i helvete kallt i min lägenhet!! 18,5 grader mitt i v-rummet nu. Fan jag betalar rättså mycket i hyra men får ingen som helst värme. Dessutom är vicevärden grymt otrevlig när man påpekar hur kallt man har. Hur kan hon få sitta kvar i styrelsen när det enda hon tycks göra är att mucka gräl med allt & alla?
  • Att jag har så ont i huvet, en tryckande besvärlig huvudvärk. Otroligt störande!
  • Att det låter som att taket ska flyga av lägenheten varje gång det blåser. Ge mig lite snö & cirka -5 grader nu!
  • Att julsakerna SKA ner imorgon. Vafan, jag orkar inte packa ihop min gran & sen tycker jag det är mysigt med adventsljusstakar i fönstren. Tyckte det var igår jag så lycklig satte upp dem..
Nej, nu får jag ge mig. Som ni ser, det är inte min dag idag. Skulle kunna hålla på med punkt efter punkt i all evighet, men jag tror vi stoppar här... Grrr

Kommentarer
Postat av: Angelique

Kan ju rek. ljus ifrån Partylite :) Har en vän som är konsult där om du är intresserad :)

2009-01-12 @ 23:14:11
URL: http://kinkykitten.blogg.se/
Postat av: sanna

oj då:O jag är också arg! fast på en annan sak som du säkert vet.

-5 är perfekt!!!!!

2009-01-12 @ 23:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback