God fortsättning

Då var det ett nytt år, jag hoppas alla har haft det bra idag? Jag har väl haft det ganska okej, lite tankar som flugit omkring, men de där tankarna är en del av mig. Lika bra att försöka acceptera dom. De är ju tydligen en del av mig så ;) Tycker egentligen det är rätt konstigt hur man kan hetsa upp sig så mycket för en ny siffra i ett tal man ändå knappt använder. 2007, 2008, 2009... so? Håller ju knappt rätt på vad det är för år ens, hade skrivit fel på min semesteransökan, det var visst omöjligt att få semester januari 08.

Kanske man skulle komma på lite vettiga löften då. Minns förresten ett löfte jag hade när jag var liten, sisådär 11-12 år. Jag skulle inte va tillsammans med nån på hela året lovade jag. Kanske ett ganska smart löfte nu med, en sak mindre att grubbla över & engagera sig i. Inte för att jag engagerar mig i det, men det är ändå ett hett ämne som gör livet till en hel berg-och-dalbana.
Nej, på riktigt ska jag:
  • Försöka lära mig att tycka om & acceptera mig själv, precis som jag är.
  • Umgås med mer vännerna, visa att jag verkligen uppskattar dom i stället för att låta allting rinna ut i sanden.
  • Sluta låta mig själv bli trampad på & lära mig att säga ifrån när saker & ting besvärar mig/gör mig ledsen
  • BÖRJA TRÄNA, hur svårt kan det va? Om jag så ska behöva tvinga mig själv så SKA jag börja träna

HAPPY NEW YEAR

Kommentarer
Postat av: sanna

mitt nyårslöfte var att börja träna, sååå.. det SKA bli av:D

2009-01-01 @ 13:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback