tung dag

Det har varit en tuff dag idag. Jävlar vad stort universitetet är! Verkligen tack Emma att du följde med, utan dig hade jag stått där som ett fån. Kändes lite jobbigt precis när jag kom dit. Ni vet ju hur fort grupper bildas? De har ju ändå vart där sen i måndags. Alla stod i olika klungor & själv kände jag mig så ensam så det var inte klokt. Hittade dock väldigt fort några jag lommade efter.
Nu har jag pluggat sen jag kom hem vid fyra i princip. Vi har ju tenta redan nästa fredag. Jag är supernervös då jag inte fattar nånting. Ingen bok har jag heller & vet ni vad det värsta är? Boken är på engelska... Behöver jag säga mer?

Handlade nyss på Willys, när jag kom hem hade jag en kommentar från Moa om att "om jag kunde drömma" fanns i pocket på... ja just det...willys! Åh jag vill ju ha den, galen i twilight som jag är! :)

Kommentarer
Postat av: moa

Nej vad typiskt att du såg det efter att du var där. Du får springa dit imorgon !

2009-01-22 @ 22:21:21
URL: http://m0a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback