Tråkigt :(

Jag är helt slut. Ledsen & slut. Jag vet inte ens hur jag ska kunna skriva ett glatt inlägg? Jag kanske ska låt bli bara? Idag har jag gått med tårar i ögonen halva kvällen. Jag förstår verkligen inte hur vissa människor tänker, jag förstår inte! Hur kan man vara så medvetet elak mot andra människor? Människor som dessutom bara är där för att hjälpa & underlätta.. Njuter man av det? Jag försöker förstå & jag försöker givetvis att inte ta åt mig, men jag kan inte. Jag är inte sån, jag är inte stark på det sättet. Jag bara sitter där & samlar på mig den ena elaka kommentaren efter den andra. De fastnar inom mig & ger mig problem. Jag önskar så att jag kunde fräsa ifrån, jag vet exakt vad jag vill säga, men orden fastnar halvvägs & jag sänker ner huvudet & försöker tvinga mig själv att inte börja gråta. Det är allt jag orkar försöka med. Helvete!

Nu är jag ledig i tre dagar, gud så skönt. Jag har ingenting planerat, som vanligt, förutom att jag ska va uppe länge & sova bort halva dagen. Det är min melodi det. Undra om man skulle se på någon film ikväll? Kanske min andra favoritfilm, a walk to remember. Den har jag sett så mycket att jag i princip kan den utantill, den är så fin! Andra älsklingsfilmen är ju givet twilight. Ni förstår vad jag gillar va? Smöriga, vackra kärlekshistorier..

Nu är förresten min älskling hemma igen, så jag har saknat henne. Kunde knappt sova första natten utan henne. Hon fyllde ju ett år i fredags, idag fick hon sina presenter. IKEA-Marsvinet har hon lekt med som sjutton, snuttan!
Hoppas ni har haft en bättre dag än jag =)

Min pluttishund :)

Kommentarer
Postat av: sanna

marsvinet var väldigt populärt:D haha kira älskar sitt också.

2009-01-12 @ 11:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback