stress

Fy helskotta vilken kyla. -22 grader, hörrni det blir bara kallare & kallare. För tillfället känner jag mig lite ensam, jag som inte är van vid sällskap har helt plötsligt umgåtts med Sanna tre kvällar på raken & nu känns det tomt. Det är konstigt, jag borde tycka att det är skönt att ha kvällen för mig själv nu... men det tycker jag inte. Knappt ingen inloggad på msn & jag kan inte komma på någon rolig sida att gå in på heller för den delen. Vad ska jag hitta på? Är sjukt trött i huvet, men benen är rastlösa, inte kul när det blir krig kroppen emellan sådär ;)
Nervös är jag också, inte bara nervös, otroligt stressad också. Ni förstår, egentligen ska jag jobba imorgon & på tisdag, men har gett bort turen till V & jag blir alltid såhär när jag tagit ut lite semester. Är såå rädd för att vikarien ska ha glömt bort att hon ska jobba & inte kommer, för vet ni? Då blir jag tvungen att jobba eftersom det är min ordinarie tur. Jag har inte speciellt höga tankar om våra vikarier låter det som nu, det är inte så att de är slarviga, absolut inte, jätteduktiga. Blir bara nervös ändå, såntdär kan ju hända den bäste. Överreagerar jag? Ja, jag tror bannemig det, jag säger ju att det är jobbigt att fundera så mycket som jag gör.. Ska försöka släppa det här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback