Snor?

Oj, nu började jag må konstigt här. Mår illa & huvudet vart alldeles varmt & tungt, ni vet? Kanske man skulle bädda ner sig i sängen med massa täcken & fluffiga kuddar (om jag hade haft fluffiga kuddar vill säga, men de lät bra). Lovar att det är Sannas förkylning som snabbt som ögat hoppade över till mig här. Usch, vet ni vad katterna gjorde förut förresten? Bra äckliga de där djuren. Sanna snöt sig & slängde pappret i papperskorgen, katterna gav sig ner i papperskorgen, tog pappret i munnen & rusade runt med de där & försökte skydda sig & snorpappret från att bli tillfångatagna. Tack & lov fick Sanna tag i dem. Djur som äter snor (& dessutom verkar va galna i det!) tar jag nog avstånd ifrån..

Kommentarer
Postat av: fridabrandt

tack så mycket. :) fin blogg du!

2009-01-02 @ 00:33:43
URL: http://fridabrandt.blogg.se/
Postat av: sanna

hoppas du inte blir förkyld:( <3

2009-01-02 @ 15:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback