snart dags

Hej ni!
Nu ska jag strax åka till jobbet, det är enda dagen jag jobbar på hela veckan, så det är bara att räkna ner. Det brukar gå väldigt fort..
Imorgon ska jag äntligen hämta min byrå. Jag visste nästan att jag skulle köpa den när jag såg den första gången. Vilken tur att jag kikade in på jysks hemsida & fick se att det var nedatt pris på den dessutom. På dagen (eller morgonen som jag skulle vilja kalla det) ska jag följa med mamma ut till brukshundklubben. En kompis till henne har skaffat en valp som visst ska va en släkting till båda hennes hundar på nåt konstigt invecklat skit. Tänkte att Tuva skulle få leka lite med honom, hon kan behöva busa av sig. Hon leker så jäkla brutalt bara, får hoppas hon inte skrämmer upp den lille ;P

Kan inte nån komma & byta plats med mig nu?

Kommentarer
Postat av: JnLmodels

Fin blogg :D



Glöm inte bort att rösta på Månadens modell!



(Vår blogg handlar om modefotografering med massvis av yngre människor och "vanliga" människor som får agera modeller i en hel vecka! Vi har även massvis med andra bilder som uppdateras dagligen, så det är alltid fullt ös!!!)

Så tänk på att DU kan bli en av dessa personer!

Så gör din röst hörd och rösta :).

Vi har även ett förslag, prenumerar du på vår blogg på bloglovin, så prenumerar vi på din!



//JnLmodels!



2009-01-15 @ 15:25:23
URL: http://jnlmodels.blogg.se/
Postat av: moa

Kanske ska övertala min man att köpa en sån åt mig :)

Visst är det? Inget i mitt facit stämmer .

2009-01-15 @ 16:31:41
URL: http://m0a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback