skiter för långt

Jag smsade lite med Sanna tidigare idag, i ett av smsen skrev hon fel.
Upptäckte just till min stora besvikelse att jag råkat radera smset dock. Attans, jag som lovade mig själv att inte göra det då det var hysteriskt roligt. På ett ungefär var sista meningen: "Jag skriver det i ett nytt sms för mobilen blir så seg när jag skiter för långt" Jag har så låg humor, det där är precis mitt i prick. Skiter skulle ju givetvis vara skriver. Hysteriskt roligt. Tror inte ens hon vet själv att hon skrev så, grymt kul!

Kommentarer
Postat av: sanna

hahahaha det visste jag inte:D och vet du vad jag skrev mer! överskottsamlaget, men det hann jag märka:D

2009-01-16 @ 10:17:54
Postat av: Mischka

Hej hej, fin blogg!



Ser att du har ett konto på blogglovin, om du prenumererar på min blogg så prenumererar jag på din:) då har vi båda tjänat på det och ligger +1 :)

2009-01-20 @ 14:45:02
URL: http://miischka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback