silver vs. vit?

Nu ska jag strax åka till elon, måste ha en ny kolsyrepatron. Min smattrar just nu som en kulspruta & jag får trycka miljoner gånger för att få lagom med kolsyra.
Tänkte passa på att kolla jysk med, Sanna hade hittat världens snyggaste spegel för halva priset. Frågan är väl då om man ska ha vit eller silver. Silver är helt klart snyggast, men passar det till bruna väggar? (usch illa det låter att säga bruna väggar, cappuccino...) Sen har vi det där med att det ska passa till resten av inredningen, dvs ekfanér. Måste man ha samma "stil" på allt? Jag är ursämst på inredning. I vilket fall som helst vill jag ha en silvrig..
VS

Ja, silver är förjävla snyggt alltså.. Ska gå & mäta nu & se om den passar in med, det är ju kanske bra att börja med ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tycker absolut att du ska ta den silvriga. Helt klart snyggast!

2009-01-02 @ 14:49:41
URL: http://budgetshopping.blogg.se/
Postat av: Angelique

Guld tror jag passar bäst, men samtidigt så är det ju du som ska ha den så du ska ju ta det du vill ha :)

2009-01-02 @ 15:11:23
URL: http://kinkykitten.blogg.se/
Postat av: sanna

men jag har ju en silvrig på bruna väggar. jättefint. och ek. passar skitbra:D

2009-01-02 @ 15:41:56
Postat av: Elin

Vit ett guld! Silver blir oftast för mycket..

2009-01-02 @ 16:26:47
Postat av: Maggie Curie

silver tror jag.. Men.. guld är ju fint med :P

2009-01-03 @ 21:21:29
URL: http://maggiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback