shopping

Jag såg precis på bloggs framsida att twilight 2 kommer komma under slutet av 2009. Jag längtar redan grymt mycket, det är sån underbar känsla de lyckas förmedla. Den når verkligen ända fram. Det är inte många filmer jag är galen i, men twilight.. ja, jag är helt enkelt tokig i den. Kan den snart utantill, jag vet när varenda snygg-min ska komma. Då kan jag vara beredd & njuta lite extra..

Idag var jag i skolan till halv två, åkte direkt ner till stan & kollade synen & beställde glasögon. Usch vad det tar emot kan jag tala om. Jag gillar inte att se sådär dum ut. Folk kommer undra vad det är för fel när jag stryker omkring efter väggarna & försöker dölja. Nej, jag vägrar ha dem utanför föreläsningssalen..
Shoppade även lite på stan (fick ju mycket mer i lön än vad jag hade räknat med!) En t-shirt/skjortaktig med rosett i sidan, två par t-shirtar & en mascara, den där jättefeta hyffsat nya mascaran ni vet? Man ska ju få grymma fransar av den, inte för att jag litar på det, nej, det är bara kul att visa hur fel de har..
Jag är trött, tror jag har vänt tillbaka på dygnet. Jag är trött vid rätt tid, bra bra!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja, den kommer ut den 20 November, förhoppningsvis.



Kika gärna på min twilightblogg.

http://lovisao.blogg.se/twilight

2009-01-28 @ 18:31:41
URL: http://lovisao.blogg.se/twilight

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback