så kan det gå

Just det, innan Sanna & jag möttes idag, vet ni vad jag lyckades med då? Nästan så jag blir lite smått uppretad bara jag tänker på det. Jag var otroligt huslig, stod & städade inne i badrummet & rätt som det är kommer min (väldigt fulla!!) tvättmedelshink nerfarande.  ALLT tvättmedel hamnade så fint i tvättmaskinen. Gick & hämtade dammsugaren som inte alls uppskattade tvättmedel & började låta konstigt. Gick ut i köket för att byta påse på den. Påsen var överfull så jag fick tvättmedel över hela köksgolvet. Bytte påsen snabbt & dammsög upp skiten, lämnade den fulla påsen på golvet sålänge medan jag dömmsög rent tvättmaskinen så gott jag kunde. När jag kommer ut i köket hade katterna grejat med dammsugarpåsen så då hade jag även tvättmedel i vardagsgrummet. Herregud, vilket elände & vilken kedja det vart... ;)

Kommentarer
Postat av: Jilina

ojsan :/. vilken otur du hade.

2009-01-01 @ 23:53:44
URL: http://isaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback