revyn var superkul

Nu är jag hemma från revyn. Herregud vad roligt & bra det var & jag är grön av avund. Åhh jag vill också!! Det kommer ju nya ansikten varje år, tänk om jag ändå skulle söka? Det är synd som sagt att man inte får betalt, jag skulle inte klara mig om jag var tvungen att ta ledigt.. :(

Innan åt vi pizza, eller jag åt ju inte pizza då. Kör ju på lite mer exclusive & drog till med plankstek. Det var gott även om det växte i munnen framåt slutet, moset var något klistrigt, eller ääh... Det var gott! Jobbigt bara när det kom in en massa härjande småkillar som glodde ögonen ur skallen. Får så svårt att koncentrera mig när folk ska hålla på sådär!

När jag kom hem här nu hade jag runt 12 nya kommentarer att godkänna, gud va kul! Alla var snälla med, skönt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback