Recept

Idag har jag ätit en supergod maträtt. Sandras skogspanna hette den & recept kommer du till om du klickar på bilden. Ljuvligt!

Har ni haft en bra dag idag? Jag mår inte så jättebra, men inte tillräckligt dåligt heller, tyvärr. Hatar mest att det är söndag, det har krypit i kroppen på mig ända sen igårkväll. Det blir bara mer & mer outhärdligt hela tiden. Känns som att jag inte vet nånting framför mig, ganska läskigt, men samtidigt såå skönt. Jag kommer slippa det här snart, det är huvudsaken. Det konstiga är dock att det blir ännu mer jobbigt när man vet att man snart slipper. Kanske jag ska göra en liten kaleder & sätta på min ytterdörr där jag kryssar för dagarna som går.
Har i alla fall mailat min chef nu, antar att hon svarar imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback