nytt o fräscht

Sådär, nu är jag hemma & helt avslappnad. Överlevde dagen.. Var jättekul att se Tuva & valpen leka, de lekte båda två genom att slå med framtassarna mot varann, söta! Ni kan få se lite bilder sen, om ni vill.. Tror inte ni vill det, men ni har inget val, hoho.
Byrån är även på plats, vart riktigt snyggt. Byrån jag hade i hallen innan flyttade jag till köket. Den passar väldigt bra där också, perfekt!

Har ingen duk till den än. Vad tror ni om en svart? Det borde väl va fint? Snyggt med lypsylet i hörnet där ;P

I köket. Ful inredning ovanpå bara. Har via som dekoration på bordet med som ni ser ;)

Nu ska jag gå & möta sanna!

Kommentarer
Postat av: sanna

fiiiiiiint:D

2009-01-17 @ 12:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback