nu har vi shoppat

Hej hej!
Nu är jag hemma, var iväg till elon med mamma, hon skulle köpa en ny väggcd. Själv spontan-shoppade jag mig en ny digitalkamera. Min andra är riktigt usel, tar jättedåliga bilder. Med den här blev bilderna faktiskt riktigt skarpa, kul va? Jag älskar att shoppa! Speciellt såna här grejer, ärligt så har jag faktiskt tre digitalkameror (med den här nya då), dessutom har jag två bärbara datorer. Kan tyckas att jag slösar pengar, & visst, det gör jag ju, men jag har sånt grymt begär. Det är som att jag dras till det. Köper jag det kan jag inte sluta tänka på det & blir nästan galen. Brukar sluta med att jag handlar det till slut i alla fall. Har jag ett beroende måntro?
Efter elon vart det jysk, la undan den snygga dave-byrån. Jag & Peter ska hämta den på fredag. Den får bara plats i hans jobb-bil, så jag passar på att utnyttja lite. Var ju erbjudande på byrån nu dessutom, kostade bara 700:-, alltså sänkt med 300:-. Det kommer bli såå snyggt i min hall när allting är klart. Gud vad jag längtar!

Snygg den är. Underbara möbler det finns här i världen :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Sån byrå vill jag också ha ! :D

En hudan kamera va de du köpte då ?

Titta gärna in och tyck till om Lillens namn. :)

2009-01-12 @ 18:20:11
URL: http://lindasfunderingar.blogg.se/
Postat av: sanna

fin fin fin skönt att den blir din äntligen:D

2009-01-12 @ 23:21:29
Postat av: anna

gud vilken fin!

2009-01-15 @ 09:51:04
URL: http://aannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback