myslördag

Gud vad trött jag är på att blogg ska krångla så hela tiden. Har inte kunnat logga in förrän nu, är det bara jag som har de här problemen? Försökte logga in hela morgonen, men det var helt lönt åt helvete, suck! Minns mer & mer anledningen till att jag bytte till blogspot även om jag inte vill ha det nu igen..

Jaja, kom precis hem från Sanna. Vi åt sibylla & kollade på scream 2, tror bestämt att vi fastnat framför dessa suveräna filmer. Nästa lördag är det nog 3an. Som jag längtar!
Ni anar inte hur trött jag är nu, ska alldeles strax bädda ner mig i varma sängen. Får förresten sova i mina stickade sockor för att det är så kallt här hemma, sjukt va?
Ska som sagt sova, så fort jag läst de 54 nyuppdaterade blogginläggen av bloggarna jag följer på bloggkoll. På tal om bloggkoll.. Ni ser väl min ikon här nere? Klicka gärna där :)

Kommentarer
Postat av: Vicke

det är inte kul när det strular med bloggarna

2009-01-11 @ 09:38:52
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: Vicke

det är inte kul när det strular

2009-01-11 @ 11:37:49
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback