Måste det gå så fort?

Sitter hemma hos mamma nu, hade lovat att gå ut med hennes hundar eftersom hon är på möte hela dagen med jobbet.
Klockan elva var det stopp för mitt sovande idag, stora nackedelen med att ha hund ;) Hon tyckte inte att jag skulle sova längre då helt enkelt. Är väl bra iof att hon drar upp mig på mornarna. Det är helt sjukt vad jag kan sova, efter att jag fyllde 20 var det slut med tidiga mornar. Lite bakvänt kanske.
Ingen aning om vad jag ska göra idag, son vanligt vill jag stoppa tiden lite grann. Herregud vad fort det går. Fan, det är ju snart slut på min ledighet för guds skull. Börjar på fredag igen :(

Kommentarer
Postat av: Frida

vilken fin blogg du har! =)

2009-01-05 @ 15:10:52
URL: http://itisfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback