krångel med kolsyran

Jag är inte kräsen av mig & så, inte alls, men när det kommer till smaken Cola till sodastreamern så vill jag fan spy. Fan va äcklig den är!! Blir ju inte bättre av att kolsyran direkt försvinner när jag häller i den smaken heller. Vad beror det där på egentligen? Jag trycker ungefär fem gånger (när jag ska göra med smak då), det riktigt fräser till i munnen när jag smakar, men så fort smaken hälls i så är det helt plötsligt pyttelite kolsyra kvar. Det bubblar ju & fräser & har sig medan man häller i, kanske då kolsyran bubblar bort, men vad sjutton ska man göra åt det? Man kan ju knappast hälla i allt snabbt som ögat & trycka på en kork. Skulle man ju aldrig hinna & då om nångång lär ju kolsyran ska försvinna. Nu häller jag i så långsamt att det fan tar en halv dag nästan..
Blir det likadant för er?

(Titta Sanna, den där lär väl ska passa i ditt kök?)

Kommentarer
Postat av: Anna Westergren

Åhh, jag älskar soda stream, dem är riktigt bra!



Ha en trevlig söndag, kram!

2009-01-04 @ 16:50:19
URL: http://lifebyanna.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja skönt att vila :). Hoppas huvudet är bättre nu :)! Nej okej, ne det vet jag inget om för då var jag inte med och styrde upp det :). Tror inte att Malin har Sannas nummer heller så det berodde nog på det :/. Hade jag vetat det hade jag skrivit till Sanna på msn och frågat henne också :). Då hade jag ingen aning om vilka som hört nåt om det :D, jag satt bara hemma och halvsov, hahah. Vi skulle ha ett sånt här forum där alla är medlemmar där man kan skriva, haha! Typ skriva upp när man kan, lättare att mactha in då, haha! Men skulle man skaffa sånt sker väl hela livet efter datorn sen :D!

2009-01-04 @ 21:12:35
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com
Postat av: sanna

ja den är fin! den vill jag ha:D:D:D

2009-01-04 @ 22:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback