Iskallt

Herregud, hur kallt är det ute egentligen? Hjälper ju inte hur mycket man klär på sig, höll på att frysa arslet av mig trots massa kläder. Nog för att jag skrev att jag gillar minusgrader framför plusgrader, men det här är ju lite att ta i alltså. -12 sa Jacob att det var, men hemma hos mamma var det visst -15 (!!) Är det ny istid på gång tro? Nu räcker det för min del, jag är ju inte gjord för kyla..

Sanna gick nyss hem, vi hade det väldigt mysigt. Blev mcdonalds i stället för sibylla, för det var visst stängt. Fan, de som aldrig brukar ha stängt, men jobbar man 7 dagar i veckan 11-22 kanske man är förtjänt av lite semester såhär i helgdagarna, men jag klagar inte. Mcdonalds slank ner väldigt fint det med!
Hemma hos mig blev det som sagt chailatte & lussebullar. På onsdag har vi planerat en liten roadtrip till Örebro. Gissa vart vi ska då? Aldrig IKEA va?

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Var ute med hunden för en stund sedan och höll på att frysa ihjäl.



God fortsättning.

2009-01-01 @ 22:48:44
URL: http://ullabella.webblogg.se/
Postat av: sanna

kunde inte bli bättre igår!

:D

2009-01-02 @ 15:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback