Ingen reklam?

Ibland ångrar jag lite att jag har satt upp den här fina lappen på min dörr, den här fina lappen som säger att jag inte vill ha reklam. Eller ångrar det kan man väl inte säga, men jag önskar jag kunde få viss reklam. När man inte har något missar man så in i norden mycket. Jag skrev ju i ett inlägg tidigare att jag alltid har sån otur med speciella erbjudanden. Inte så konstigt kanske! Hur ska jag kunna få reda på de här erbjudandena (?) om jag inte tillåter dem att komma hem till mig? Kanske ska lägga till på min lapp: "Ingen reklam, men jag vill gärna ha reklamen från jysk, Ikea, Elon & elgiganten" Jag undrar jag om brevbäraren skulle ställa sig där & sortera. Jag undrar om jag ens överhuvudtaget skulle få reklamen, även om jag tog bort lappen. De stackars brevbärarna har väl lärt sig att högst upp, där vill de minsann inte ha skiten, så de skulle nog strunta i att en titta efter ens. Man kanske skulle göra det till rutin, ta bort lappen & lagom tills man börjar få det regelbundet igen, sätta dit den igen, hähä. Inte går det att fundera på en sån här sak & undvika hornen komma fram? hoho. Tror inte jag skulle bli så populär..

Har ni reklam?

Kommentarer
Postat av: Julia Bea Jojjo

Hej! Vi vet att frågan har kommit upp tusen gånger tidigare, men bara för att kolla en sista gång vad alla bloggare tycker, vilken kille är snyggast egentligen?

Har du tid och ork svara mer än gärna på detta i våran blogg, om inte tack ändå för att du läste kommentaren och god fortsättning!

2009-01-05 @ 02:13:57
URL: http://tresfresas.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Okej, ska vi lägga till varandra via bloggkoll? :)

2009-01-05 @ 13:35:11
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

OKej, lägger till dig när du har lagt till mig. :)

2009-01-05 @ 14:24:41
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Micke

Sugen på att vinna Spotify?!



Jag har ytterligare en Spotify tävling på min blogg just nu! Va med och tävla!



www.tafsa.se

2009-01-05 @ 14:33:29
URL: http://Tafsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback